Alla inlägg under januari 2009

Av Janina - 30 januari 2009 11:41

Konstiga drömmar har nog alla drömt men den här tar nog priset enligt mig!

Jag var i Luleå med massa människor omkring mig, plötsligt så var det en lottning som man kunde vinna 50 000 kr om man var under 15. Självklart lade jag dit mitt namn för att se om jag kunde vinna! Men när dom drog lotten så var det Barack Obamas dotter (nuvarande president) Som hette i drömmen Lillan (Weird) jag gick besviken där ifrån för att leta bilen med familjen så man kunde åka hem. När jag plötsligt gick runt hörnet fick jag syn på Barack Obama, hans fru och lilla lillan i en buss håll plats. Jag sa hej och hälsade att han säkert skulle bli bättre än george bush. Frun blev så arg på mig att hon backade in i mig med bilen, men jag lyckades överleva. Sen sprang jag därifrån och berättade allt för min familj, pappa bara skrattade och sa dom är ju affro krullisar så vad kan man mer vänta  sig utav dom!    SLUT

                                      

                                       kram kram /janina<3

Av Janina - 29 januari 2009 19:22

Tyvärr har jag (Janina/hurihiro/Jannie Martin) blivit sjuk. Men tankarna stannar inte för fem öre, nej nej! Stannar fortfarande på topp efter dagens lopp (spelade innebandy igår) hehe XD

Förresten så fick vi smaka på syror igår på kemin. Surt som tusan men gott i alla fall. Fick bara ont i magen litte...

Förresten så fick our mentor damp igår. det var inte det ljudlösaste man har hört utan vrålade som en tja ..... han heter ju björn så det passar..?

men jag är glad, det var ju inte jag han skällde på utan nån classmates hehe! Jaja ska nu läsa lite manga innan man ska gå till kojs hejsvejs!


Ps..... Vill ha choklad men mamsen varnade mig för att det ger finnar :'(

Jaja man kan ju alltid använda finn-medel som min kompis Elin gör!!

Av Janina - 28 januari 2009 21:43

Ni vet kanske vem Veronica Maggio är? Hon tycker jag är jätte bra. Låtarna stuckar i huvudet liksom så jag är fast, helt fast. Förresten vet att den här låten är gammal men den är ändå bra hehe, skulle kanske kunna sjunga det till,tja till den jag är crush on maybe !! Förresten så var den här dagen super duper bra! XD för vi hade rätt roliga ämnen: musik och bild t.ex ! 


                            kram kram /Janina (Hurihiro)

Av Janina - 24 januari 2009 11:35

Det är såhär att jag har två store bröder. Under dom här 13 åren har jag liksom inte tyckt om dom. Fram tills nu. Nu när dom har slutat reta mig så förstår jag att jag älskar dom jätte mycket. Båda är kring 17-18 snart 19 så snart är det dags för flytt för dom ja. Så kommer att sakna dom mkt<3

Av Janina - 22 januari 2009 20:46

Som jag har sagt förut är det ju såhär att jag är ju lite mer åt 70-talet när det gäller stilen. Och ja har börjat gilla att shoppa på myrornas t.ex för att få ihop den här stilen. Många må tycka det är äckligt men tvättar man kläderna mkt så går det + att det är billigt. Jag å min bästis tycker mkt om alla coola kläder som pilotglassögon, hattar, klänningar ja allt i den stilen, och här får ni en liten skön låt att digga med älsklingen på köpet!

                           Kram kram /Janina <3

  

           ps.. musikvideon kanske eller lite freaky men det är själva låten (insidan) som räknas.

Av Janina - 21 januari 2009 22:03

Ni måste bara veta att när jag var mindre så ville jag bli fotomodell. Jag kankse inte är ämnat för det men det gör mig ingenting. Som jag brukar säga det är ju insidan som räknas. Det är väl bara att rycka upp sig!

Förresten finns det andra jobb som min dröm för ett tag sen: Bilmekaniker (Jag vet det är lite freaky men det cirkulerar mkt i mina tankar just nu)

Jaja jag har två år på mig att bestämma mig så jag kan väl säga för en gång skull att klockan väntar på mig!          

Av Janina - 21 januari 2009 21:30

Hej alla fans!

Jag måste bara berätta om min passion för chokladpudding!

Många må tycka det är äckligt men inte jag. Det är den smarrigaste efterrätten jag vet och nu är det ingen hemlighet. hehe XD lite rimm är aldrig fel!

Förresten skriv en kommentar vilken eran favvo efterrätt är!!

skriv på bara... Förresten så ska jag gå äta en tallrik nu bara så ni vet. Ni missar nåt ofantligt gott (en brun smörja kan likna nåt) Men smaken är som baken, den är delad!

                                         Jannie Martin Orginal<3

Av Janina - 21 januari 2009 21:13

Halloj där!

Nu måste jag ha nåt tråkigt att berätta. Iben min lilla vän i 5:an har varit med om en olycka. Och en rätt stor en!

Det var såhär att hon satte och sydde på en sy maskin och vände sig om för att be om hjälp. Hon trodde att hon hade släppt tramppedalen men hade hon inte! Hon körde dit fingret i tron av att maskinen var av och................... räkna själva ut hur det blev....... just efter händelsen så tuppade hon av sen vet jag inget mer (jag var inte där utan ett rykte går) Så med stor sorg i mitt hjärta så hoppas jag att hon är på bättringsvägen....

                                Kram kram /Janina<3

Presentation

Omröstning

Duger man?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards